FACEBOOK:

- daj "LIKE"

- zdieľaj

- uži si zľavu 10%

facebook zľava


Vďaka Vám sme získali logo:


Získali sme vďaka vašim hodnoteniam krásne prestížne ocenenie na www.pricemania.sk:

pricemania

Recenzie na náš obchod si môžete pozrieť TU

 


 

Chcete dostávať pravidelné informácie o akciách, súťažiach o parfémy, bonusoch či výpredajoch? Vložte svoj e-mail a budeme Vás pravidelne informovať!

Kliknutím na tlačidlo "NOVINKY" sa môžete prihlásiť na odber našich zaujímavých noviniek.


Chat with me


Čo u nás nájdete?

blúzky s dlhým rukávom, blúzky s krátkym rukávom, sukne, šaty, tuniky, nohavice, veľkoobchod, novinky, akcie, diskusné fórum, obchodné podmienky, reklamačý poriadok, ako nakupovať, newsletter, spoločnenské šaty, koktejové šaty, business šaty, svetre, šatové svetre, pončo

wwwwww.botickovo.sk


Obchodné podmienky » Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

V prípade, že z akéhokoľvek dôvodu nie je kupujúci s objednaným tovarom spokojný, môže ho do 7 pracovných dní od obdržania zásielky na vlastné náklady poslať späť na adresu predávajúceho, spoločne s faktúrou a žiadosťou o vrátenie peňazí. Tovar nesmie byť použitý a poškodený. Tovar je potrebné zaslať späť v škatuli, resp. v bublinkovej obálke, riadne zabalený, zaslaný doporučene 1.triedou na nižšie uvedenú adresu. Peniaze za vrátený tovar budú poslané poštovou poukážkou alebo na bankový účet kupujúceho. Peniaze budú vrátené do 15 pracovných dní odo dňa, keď vrátený tovar obdržime nepoškodený. Pri vrátení peňazí poštovým poukazom bude zo zasielanej sumy odpočítaná čiastka 1€. Vracia sa čistá hodnota tovaru bez poštovného.

Adresa pre vrátené zásielky:

Krásne Bruška

Ing. Miroslava Kardošová

Sokolovská 18

040 01 Košice

Vrátené zásielky zaslané na DOBIERKU - nebudú prevzaté!!!

V zmysle novely občianskeho zákonníka č.150/2004 je na každý tovar poskytnutá záruka 2 roky. Plynúť začína dňom prevzatia tovaru.

Reklamácia sa vzťahuje len na preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru. Reklamácia sa nevzťahuje na chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru.

Tlačivo pre reklamáciu si môžete stiahnúť TU

Pre zahájenie reklamácie prosím vyplňte reklamačný protokol.

Reklamačný protokol
Ide o:: *
Meno a priezvisko:: *
Ulica:: *
PSČ, mesto:: *
Telefónne číslo:: *
E-mail:: *
Číslo faktúry alebo objednávky:: *
Dôvod reklamácie:: *
V prípade vrátenia peňazí vložte číslo účtu::
Opíšte obrázok: *
 

 

MjllO